صدور  یک هزار و ۶۴۲ فقره سند مالکیت 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان گفت: یک هزار و  ۶۴۲ فقره سند مالکیت در راستای قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی در استان صادر شده است.
کد خبر: ۱۳۰۷۵۲۴

به  گزارش جام جم آنلاین لرستان، « علی اکبر باقری» افزود: همچنین در این مدت ۳ هزار و ۶۶۸  فقره آرا در قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی صادر شده که شامل  ۲ هزار و ۸۶ آرا منفی و یک هزار و ۵۸۲ آرا مثبت بوده است.

وی عنوان کرد: همچنین ۲۳۷ فقره سند اراضی ملی و مراتع و ۱۹۸ فقره اسناد مالکیت املاک و اراضی وقفی و۴۷ فقره سند اراضی کشاورزی  در این مدت ۱۱ ماهه در لرستان صادر شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان یادآور شد: اسناد مالکیت صادره قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن طی یازده ماه سال جاری یک هزار و ۱۵۲ فقره بوده است.

وی عنوان کرد: در یازده ماه سال جاری ۱۵۸ فقره بازرسی از واحدهای ثبتی استان توسط اداره امور بازرسی اداره کل  ثبت اسناد و املاک استان صورت گرفته که در این راستا شاهد رشد ۲۹۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

وی ادامه داد: تعداد بازرسی‌های انجام شده از دفاتر اسناد رسمی ۳۳۰ فقره بوده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان اظهار کرد: تعداد بازرسی‌های انجام شده از دفاتر طلاق در سال جاری ۸۸ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

باقری عنوان کرد: همچنین تعداد بازرسی‌های انجام شده از دفاتر ازدواج ۱۲۹ فقره در این مدت ۱۱ ماهه بوده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها